BAHSİN YENİ ADRESİ - YÜKSEK ORANLI MAÇLAR - BOMBA KUPONLAR - TAHMİNCİ MEMO - BUGÜN YAYINLANACAK CANLI MAÇLAR VE SAATLERİ ÜST MENÜDE - BOL ŞANSLAR

İDDAA OYUNLAR

BANKO NEDİR

Futbol bilgini kullanarak ödeyeceğin bedeli azaltabilirsin. SİSTEM' li oynarken, güvendiğin maçları BANKO (B) olarak işaretleyerek üretilecek kolon sayısını düşürebilirsin. Böylece daha az bedel ödemiş olursun. Unutma, banko seçtiğin maçları mutlaka doğru tahmin etmelisin.

Örnek olarak, 7 maça tahminde bulunuyorsun.3 Maçı BANKO olarak işaretliyorsun.

Bankoların dışında kalan 4 maçta kendine 1 hata hakkı tanımak, başka bir deyimle sadece 3 doğru tahminin olsa da kazanmak için SİSTEM ALANI 'nda 3' ü işaretledin.

SİSTEM TABLOSU' na bakıyorsun ve 4 maça tahminde bulunup, Sistem alanında 3' ü işaretlersen toplam 4 kolon oluşturduğunu görüyorsun.MİSLİ ALANI' nda da 10' u işaretledin.

Sistemli oynayarak 4 kolon oluşturduğun ve MİSLİ ALANI' nda da 10' u işaretlediğin için,

1 TL x 4 kolon x 10 misli = 40 YTL ödüyorsun.

Diyelim ki, Banko maçları ve bunların dışında kalan 4 maçtan 3?ünü doğru tahmin ettin. Bu durumda 1 kolon oluşturmuş oluyorsun ve bu kolon kazanmanı sağlıyor.

Kazancını hesaplamak için,

Kazanan Kolon Bedeli x Misli Oranı x (Doğru tahmin edilen maçların oranları çarpımı);

1 TL x 10 misli x (25.00 x 1.90 x 27.50 x 3.20 x 2.50 x 2.70)

= 282.150 TL kazanıyorsun

MİSLİ OYNAMAK İÇİN

Misli kazancını ve kolon bedelini artırmanı sağlıyor.

Misli alanında 5'i işaretledin, kolon bedelin ve kazancın 5 ile çarpılacak.

Hem 2' yi hem 3' ü işaretlersen, kolon bedeli ve kazancın bu iki seçeneğin çarpımı kadar katlanacak. Yani, 2 x 3 = 6.

Bu şekilde, Misli alanında maksimum 3 adet rakam işaretleyebiliyorsun.

Toplam kazanç:

1 YTL x 100 misli x (5,00 x 2,75 x 3,20 x 4,20) =18.480 TL

1 YTL x 100 misli x 184,8 = 18.480 TL kazanıyorsun.

ÇİFTE ŞANS NEDİR

Çifte Şans, Maç Sonucu oyununda kazanma Şansın artırırken, ödeyeceğin bedelin sabit kalmasını sağlar.

Diyelim ki, 231 kodlu maçın beraberlikle mi yoksa deplasman takımının galibiyetiyle mi sonuçlanacağına karar veremedin. O zaman, hem O'ı (beraberlik) hem de 2'yi (deplasman takımının galibiyeti) işaretliyorsun.

Çifte Şans (Ç) kutucuğunu da işaretleyip, tek tahmin yapmış gibi bedel ödeyerek, kazanma şansın artırıyorsun.

Çifte şans kutucuğunu işaretlediğin ve diğer maçlara da tek tahminde bulunduğun için, toplam 1 kolon oluşturuyorsun. Misli Alanı?nda 10?u işaretlemiştin. 1TL x 10 misli= 10TL ödüyorsun.

Kazanman için bütün tahminlerinin doğru olması gerekiyor. Bu durumda,

1 YTL x 10 Misli x (25.00 x 1.14 x 3.20 x 2.70 x 2.70) = 6.648,48 TL kazanıyorsun.

NOT: Çifte şans özelliği ilk Yarı / Maç Sonucu oyununda bulunmaz.

MAÇ SKORU OYNAMAK İÇİN

Programı eline alıp, Maç Skoru bölümüne bakıyorsun.

Seçtiğin maçın kodunu kupona yukarıdan aşağı doğru işaretliyorsun.

Ev sahibi takımın gol sayısını üst satıra, deplasman takımının gol sayısını alt satıra işaretliyorsun.

Unutma, Maç Skoru Oyunu'nda TEK BİR MAÇA bile oynayabiliyorsun

Uyarılar:

Maç Skoru Oyunu'nda en az 1, en çok 15 maça tahminde bulunulabilir.

Maç Skoru Oyunu, Maç Sonucu ve/veya İlk Yarı / Maç Sonucu oyunlarıyla kombine edilebilir.

Maç Skoru Oyunu'nda Çifte Şans özelliği bulunmaz.

Maç Skoru Oyunu'nda bir satırda birden fazla tahmin yapılamaz.

İLK YARI - MAÇ SONUCU İÇİN


Maç kodunu, maç satırında işaretledikten sonra, ilk yarı alanına, ilk yarının sonucunu; maç sonucu alanına da aynı maçın sonucunu 1,0,2 olarak işaretliyorsun.Aksi belirtilmediği sürece bu şekilde kupon üzerinde, en az 2 maç işaretlemen gerekiyor.

Sadece İlk Yarı / Maç Sonucu oynayarak, en az 2 maçla, 1 kolon oluşturmuş oluyorsun. 1 kolonun bedeli 1YTL'dir.Misli Alanında işaretleme yaparak, kazancın ve kupon bedelini artırabilirsin.

Diyelim ki, Misli Alanında 5'i işaretledin.

O zaman, 1 TL x 5 misli = 5 TL ödüyorsun.

Bu durumda, işaretlediğin bütün maçları doğru tahmin etmen gerekir.

Kolon Bedeli x Misli Oranı x (Maçların oranlarının çarpımı);1 TL x 5 misli x (4.40 x 27.50) = 605 TL kazanıyorsun.

NOT: İkili Tahmin özelliği İlk Yarı / Maç Sonucu oyununda bulunmaz.

Uyarı: Aynı kupon üzerinde Maç Sonucu ve İlk Yarı / Maç Sonucu oyunları birlikte oynanabilir.

MAÇ SONUCU OYNAMAK İÇİN

Programdan, tahminde bulunmak istediğin maçı seçiyorsun (Örnek: 213). Maçın kodunu, kupondaki Maç Kodu alanına yukarıdan aşağıya doğru işaretliyorsun.

Daha sonra, kupon üzerinde bu maçın kesin sonucunu Maç Sonucu alanına 1, 0 , 2, cinsinden işaretliyorsun.

1: Ev sahibi takımın galibiyeti

0: Beraberlik

2: Deplasman takımının galibiyeti

NOT: Maç Sonucu oyununda, bir maç için aynı satırda en fazla 2 tahminde bulunabilirsin İkili tahmin durumunda, oluşturacağın kolon sayısı arttığından, hem kazanma şansın hem de ödeyeceğin bedel artacaktır.
En az 4 maçla, her maç için tek tahminde bulunarak,

1 kolon oluşturmuş oluyorsun.

1 kolonun bedeli 1 TL'dir.

Misli Alanında işaretleme yaparak, kazancını ve kupon bedelini artırıyorsun.

Diyelim ki, Misli Alanında 5'i işaretledin. O zaman,

1 YTL x 5 MİSLİ = 5 TL ödüyorsun.

Kazanmak için, işaretlediğin bütün maçları doğru tahmin etmen gerekir. Bu durumda,

Kolon Bedeli x Misli Oranı x (Maçların Oranlarının çarpımı);

1 YTL x 5 Misli x (2.20 x 2.80 x 1.90 x 2.00)=117 TL kazanıyorsun.

ALTI – ÜSTÜ OYUNU

AltıÜstü'de amaç ne?

Amaç, seçtiğin maçta iki tarafın atacağı toplam gol sayısının 2 veya daha az mı 3 veya daha fazla mı olduğunu tahmin etmek. Eğer maçta 2 veya altında gol olur diyorsan "Altı" diyorsun. Yok eğer maç bol gollü geçer, 3 veya üstünde gol olur diye tahmi,n ediyorsan "Üstü" diyorsun.

Bu oyunda kazanmak daha mı kolay?

Kesinlikle çünkü bu oyunda 3 yerine sadece 2 seçenek var: Altı ve Üstü. Bu yüzden kazanma ihtimalin daha yüksek. Ayrıca Altı Üstü'yü oynaması çok daha basit

Nelere dikkat etmen gerekiyor?

-Minimum maç sayısı farklı belirtilmedikçe Altı Üstü'yü en az 4 maç için oynayabilirsin

-Maç sonucu için üçlü maç, ikili maç yada tekli maç açılırsa, bu Altı Üstü içinde geçerli olur.

-Sadece, ilk yarı / maç sonucu oyununun açıldığı maçlar için Altı Üstü oranı yayınlanır.

HANDİKAPLI MAÇ SONUCU

Handikap, ilgili takıma verilen gol avansıdır.

Futbolda hem handikaplı hem de handikapsız olarak açıklanan maçlar aynı kodla

oynanabilmektedir. Futbolda hem handikaplı hem de handikapsız olarak açıklanan maçlardan birine

handikaplı oyun oynamak isterseniz maçın kodunu, tahmininizi ve kuponda yer alan H kutucuğunu

işaretlemeniz gerekmektedir.

Örneğin, 557 kodlu Dynamo Kiev - Barcelona maçına handikaplı maç sonucu oynamak isterseniz

aşağıdaki kupondaki gibi maçın kodunu ve tahmininizi işaretledikten sonra H kutucuğunu da

işaretlemeniz gerekir. Bu kuponda Dynamo Kiev takımına 1 handikap verilmiş, maçın sonucu da 0

(beraberlik) olarak tahmin edilmiştir. Bu tahminin iddaa’ da doğru kabul edilmesi için maçı

Barcelona’ nın bir farkla kazanması gerekir.

* Bu kuponda “H” kutucuğu işaretlenmemiş olsaydı handikaplı maç sonucu oynanmamış olacaktı.

Notlar

• Eğer bir maç sadece handikap seçeneğiyle açılırsa ilgili maç için Handikap yani H kutucuğunun

işaretlenmesine gerek yoktur.

• Programda yer alan Çifte Şans oranları Maç Sonucu oyununda handikapsız seçenek için geçerlidir.

Handikap seçeneği işaretlenmiş olan maçlar için Çifte Şans ve İkili Tahmin oynanamaz.

• Handikaplı Maç Sonucu oyununda aksi belirtilmedikçe minimum bahis sayısı 4’tür.

DÜELLO

Düello oyununda, iddaa programında yer alan futbol karşılaşmaları içinden seçilerek belirlenen iki

futbol takımı arasında bir karşılaşma olacağı varsayılır. Bu takımlar gerçekten oynadıkları maçlarda

attıkları gol sayısına göre birbirleriyle mücadele eder. Daha fazla gol atan takım kazanır. İki takımın

eşit gol atması durumunda maç berabere bitmiş gibi değerlendirilir. iddaa programında lig kısaltmasına DUEL olarak yer verilen maçlar Düello maçlarıdır.

Örneğin, iddaa programında yer alan aşağıdaki 2 maçtan bir düello oyunu yaratılmış olsun.

653 kodlu Fenerbahçe - Galatasaray Düello maçında Fenerbahçe’ nin Galatasaray ile eşit sayıda gol

atacağını ya da her 2 takımında gol atamayacağını düşünüyorsanız maç kodunu işaretledikten sonra

Maç Sonucu alanında 0 işaretliyorsunuz.

1: Ev sahibi takımın galibiyeti (ev sahibi daha fazla gol atar.)

0: Beraberlik (2 takım eşit gol atar / 2 takım da gol atamaz.)

2: Konuk takımın galibiyeti (konuk takım daha fazla gol atar.)

Bu maçın sonuçları şu şekilde olsun:

Kasımpaşaspor- Galatasaray 1-2 (normal oyunda GS kazandı.)

Fenerbahçe- Elazığspor 3-0 (normal oyunda FB kazandı.)

Düello - - - - - - - Fenerbahçe – Galatasaray 3-2 (Düello’da FB kazanıyor.)

Notlar

• Düello (Maç Sonucu) oyununda Çifte Şans da oynanabilir.

• Düello olarak belirlenen maçın saati, eşleştirilen takımların oynadıkları orijinal maçlardan ilk önce

oynanacak maçın saatidir.

• Düello olarak belirlenen bir maçla o eşleştirmede yer alan takımların orijinal maçları aynı kolonda

kombine edilemez.

• Düello oyununda aksi belirtilmedikçe minimum bahis sayısı 4’tür.

İLK YARI SONUCU

Bir maçta ilk yarıyı (45 dk) hangi takımın kazanacağına dair tahminde bulunma oyundur.

Örneğin 301 kodlu Barcelona - Valencia maçında ilk yarıyı Barcelona’nın kazanacağını tahmin ediyorsanız maç kodunu işaretledikten sonra, İlk Yarı Sonucu (İY) bölümündeki 1, 0, 2 kutucukları' nda 1 kutucuğunu işaretliyorsunuz.

Nelere dikkat etmek gerekiyor?

• İlk Yarı oyununda aksi belirtilmedikçe minimum bahis sayısı 4’tür.

• Maç sonucu için üçlü maç, ikili maç ya da tekli maç açılırsa bu İlk Yarı Sonucu oyunu için de geçerli olur.

• İlk Yarı Sonucu oyununda İkili Tahmin ya da Çifte Şans oynanamamaktadır.

İLK YARI 1,5 GOL ALTI/ÜSTÜ

Bir maçın ilk yarısında atılacak toplam gol sayısının 1 veya 1’in altında mı, yoksa 2 veya 2’ nin üstünde mi olacağını tahmin edebileceğiniz oyundur.

101 kodlu Barcelona- Real Madrid maçının ilk yarısında, iki takım tarafından atılacak toplam gol sayısının 2 veya 2’nin üstünde olacağını düşünüyorsanız, maç kodunu ve İY (İlk Yarı) alanında 1’i işaretledikten sonra ‘Ü’yü işaretlemeniz gerekir.

İlk yarıda iki takım tarafından atılacak toplam gol sayısının 1 veya 1’in altında olacağını düşünüyorsanız, maç kodunu ve İY (İlk Yarı) alanında 1’i işaretledikten sonra ‘A’yı işaretlemeniz gerekir.

KARŞILIKLI GOL VAR/YOK
Her iki takımın da gol atacağını (karşılıklı gol var) ya da iki takımdan birinin veya ikisinin de gol atamayacağını (karşılıklı gol yok) tahmin edebileceğiniz oyundur. Karşılıklı Gol Var / Yok oyununda 2 seçenek olduğu için kazanma ihtimaliniz daha yüksektir.

Örneğin 401 kodlu Leiria – Porto maçında her iki takımın da karşılıklı gol atacağını tahmin ediyorsanız maç kodunu işaretledikten sonra karşılıklı gol var / yok bölümündeki VAR kutucuğunu işaretleyerek karşılıklı gol var / yok oynayabilirsiniz.

Hangi skorlarda karşılıklı gol var / yok olur?

5 - 0 (Karşılıklı gol yok.)

0 - 0(Karşılıklı gol yok.)

3 - 1 (Karşılıklı gol var.)

1 – 1 (Karşılıklı gol var.)

Not: Karşılıklı Gol Var / Yok oyununda aksi belirtilmedikçe minimum bahis sayısı 4’tür.

TOPLAM GOL SAYISI
Bir maçta her iki takımın attığı toplam gol sayısının hangi aralıkta olduğunun tahmin edebileceğiniz oyundur.

Örneğin 302 kodlu Amkar – Zenit maçında her iki takımın toplam atacağı gol sayısının 2 veya 3 olacağını tahmin ediyorsanız maç kodunu işaretledikten sonra, Toplam Gol Sayısı bölümündeki kutucuklardan 2 - 3 kutucuğunu işaretliyorsunuz.

Not: Toplam Gol Sayısı oyununda aksi belirtilmedikçe minimum bahis sayısı 4’tür.

Uyarı: Kupon üzerinde iddaa oynadıysanız, biletinize ait ikramiye olup olmadığını mutlaka bayi terminalinden işlem yaparak kontrol ediniz.

MAÇ SKORU

Bir maçın skorunu tahmin etme oyundur. Maç Skoru oyununda TEK MAÇA bile tahminde bulunabilirsiniz.

Örneğin iddaa programındaki MAÇ SKORU bölümünden 133 kodlu Arsenal - Manchester UTD maçının 3 - 3 biteceğini tahmin ediyorsanız maç kodunu işaretledikten sonra, MAÇ SKORU bölümünde üst satıra ev sahibi takımın atacağı gol sayısını (3), alt satıra konuk takımın atacağı gol sayısını (3) işaretliyorsunuz.

5 Gol Üzeri için Nasıl İşaretleme Yapılır?

5 gol üzeri için MAÇ SKORU bölümünde 5 kutucuğunu işaretlemeniz yeterli. MAÇ SKORU bölümündeki 5 kutucuğu 5 ve üzerinde gol sayısını ifade eder.

Örneğin 134 kodlu Wigan - Stoke maçının 1 - 6 (ev sahibi takımın 1, konuk takımın 6 gol atması) biteceğini tahmin ederseniz aşağıdaki gibi kodlamanız gerekmektedir.

Not: Maç Skoru oyununda minimum bahis sayısı 1’ dir.

Uyarı: Kupon üzerinde iddaa oynadıysanız, biletinize ait ikramiye olup olmadığını mutlaka bayi terminalinden işlem yaparak kontrol ediniz.

ÖZEL ETKİNLİKLER

Futbolda dönem dönem önemli maçlara özel etkinlikler açılır.

- İlk Golü Kim Atar? Bir maçta ilk golü hangi oyuncunun atacağı tahmin edilir.

- Son Golü Kim Atar? Bir maçta son golü hangi oyuncunun atacağı tahmin edilir.

- Hangi Oyuncu Gol Atar? Bir maçta gol atacak oyuncun tahmin edilir.

- İlk Golü Hangi Takım Atar? Bir maçta ilk golü atacak takı tahmin edilir.

- İlk Golün Zaman Aralığı: Bir maçta atılacak ilk golün hangi zaman aralığında atılacağı tahmin edilir.

- Gösterilen Kart Sayısı: Bir maçta gösterilecek kırmızı ya da sarı kart sayısı tahmin edilir.

- Toplam Penaltı Sayısı: Bir maçta atılacak penaltı sayısı tahmin edilir.

- Lig / Turnuva Şampiyonu: Lig ya da şampiyona sonunda şampiyon olacak takım tahmin edilir.

- Turnuva Finalistleri: Bir turnuvada finalist olacak takımlar tahmin edilir.

- Turnuva Grup Birincileri: Bir turnuvada grup birincisi olacak takımlar tahmin edilir.

- Turnuva Yarı Final Galibi: Bir turnuvada yarı final galipleri tahmin edilir.

- Turnuva Gol Kralı: Bir turnuvada en çok golü atacak futbol oyuncusu tahmin edilir.

Örneğin Lig Şampiyonluğu oyunlarının Özel Etkinlik Kodu 001 olsun. İngiltere Premier Ligi

Şampiyonluğu özel etkinliğinde Chelsea takımı için 1412 kodu verilmiş olsun. Öncelikle verilmiş olan 001 Özel Etkinlik Kodu, Maç Kodu alanındaki satırlarda yer alan kutucuklara yukarıdan aşağıya doğru işaretlenir. Daha sonra takım kodu olan 1412 numaralı kod, kupon üzerinde 2 satır halinde yer alan Maç Skoru alanına, ilk 2 rakamı üst satırda, son 2 rakamı ise alt satırda yer alacak şekilde işaretlenir.

Başka bir örnek verecek olursak Beşiktaş - Galatasaray maçının Özel Etkinlik Kodu 080 olsun. İlk Golü Kim Atar oyununda da HOLOSKO için 0204 kodu verilmiş olsun. Öncelikle verilmiş olan 080 Özel Etkinlik Kodu, Maç Kodu alanındaki satırlarda yer alan kutucuklara yukarıdan aşağıya doğru işaretlenir. Daha sonra Holosko için verilmiş olan 0204 numaralı kod, kupon üzerinde 2 satır halinde yer alan Maç Skoru alanına, ilk 2 rakamı üst satırda, son 2 rakamıysa alt satırda yer alacak şekilde işaretlenir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder